יום חמישי, 27 באפריל 2017

לבירינט השקר


לגיטימי לגמרי שקבוצות וגופים ימתחו ביקורת, אפילו קשה והרסנית, על ישראל. שיהיו בחברה שלנו קבוצות שחושבות שישראל מבצעת, שיטתית ובכוונת מכוון, פשעי מלחמה בפלשתינים, שיציעו דרך אחרת ושיציבו, מה שנראה להן, 'מראה' לציבור בישראל על מעשיו בשטחים או בכלל. לא לגיטימי, למעשה כדי "פשע מלחמה" בזכות עצמו, שאגב הלהט להוקיע את ישראל, לחשוף אותה ערום ועריה בפני העולם חוברים חברי אותם קבוצות לאפלים שבמשטרים האנושיים, מסיעים ומשמשים כלי בידיהם לטייח את אחריותם לזוועות בל ישוערו, להסיח את הדעת ממעשיהם ולהלבין אותם באמצעות "פשעי המלחמה" של ישראל. סטלין כינה אותם "אידיוטים שימושיים".


יש לארגוני הזכויות בישראל שפע של אפשרויות לשטוח את טענותיהם ולהציג את ממצאיהם לציבור בישראל ולנסות לשכנעו, כדרכה של דמוקרטיה, לנקוט בקו פעולה אחר. יש במדינה מערכת משפט בלתי תלויה שלא מהססת לפסוק נגד המדינה (למשל בסוגיית המסתננים וכלא 'סהרונים'), נגד שיטות הפעולה של מערכת הביטחון (למשל נגד 'נהל שכן') ולכן הדעה נותנת שאם ההוכחות מוצקות ומבססות יש מקום להשתמש במערכת המשפט הישראלית. טענתם של רוב ארגוני ה"זכויות" העוסקות בנושא היא שהן נואשו ולא מאמינים למערכת המשפט הישראלית ולכן לא נותרה בפניהם הברירה אלא לפנות לערכאות בינ"ל - שם בים הציני ורווי התככים והאינטרסים, דווקא שם יכול להתקיים, לטענתם, דיון משפטי לא מוטה שיבדוק לאשורן את טענותיהם.


הגוף הראשון הוא המועצה לזכויות אדם של האו"ם ונגזרותיו כמו ועדת צ'אבס למבצע 'צוק איתן' או 'ועדת גולדסטון' למבצע 'עופרת יצוקה'. המועצה אינה מורכבת על בסיס הקפדה על זכויות אדם באשר הם אלא, כמו כל מוסדות האו"ם, על בסיס נציגות אזורית בעולם שרובו המוחלט לא דמוקרטי ובחלקו הגדול הרג המוני, העלמת אנשים, הדרת ומילת נשים, מעצרים שרירותיים ללא משפט ועינויים הם שגרת יום יום. לכולם אינטרסים פוליטיים ובהקשר של זכויות אדם שלא יעסקו בחצר האפלה שלהם כשהערבים והמוסלמים מגבים ומחפים אחד על השני. עד כדי, למשל, שאך לפני שבוע נבחרה סעודיה לתת הוועדה במועצה ל"זכויות האישה".  ב 04/2013 הובילו למשל צפון קוריאה ואיראן גינוי נגד קנדה על "הפרת זכויות אדם".  בכל הרכב רוב המדינות ב"מועצה לזכויות אדם" אינן דמוקרטיות ולפחות שליש מהן הן דיקטטורות רצחניות לתושביהן בעיקר . פניה אליהם, כאבוקה מוסרית, לעסוק בישראל מכשירה אותן ואת השרץ האיום שבידן..


בממדים מוחלטים ספק עם כל מה שישראל עושה, נניח וכל טענות 'שוברים שתיקה' נכונות ומוכחות משפטית עד הסוף, תופס כדי 0.1%  מסך מעשי הזוועה והרצח ההמוניים המבוצעים בידי משטרים בעולם. הנה מאז הקמתה ב 2006 50% מסך הגינויים היו לישראל, גינוי אחד לאיראן, 3 לסוריה ו 0 לצפון קוריאה. הוכחה שהעיסוק בישראל הוא סיפור הכיסוי האולטימטיבי לרוצחי ההמונים של העולם לטשטש, להדחיק, לטיח ולהסית את הזרקור העולמי מזוועותיהם הם. אי אפשר להתחמק מהמסקנה ש'שוברים שתיקה' הם "אידיוטים שימושיים" בידי איראן, צפון קוריאה, סוריה, סין ושאר חשוכי עולם ובלבד שישראל תפגע.


המוסד השני לפעול בו בינ"ל ולחפש 'צדק' משפטי הוא בית הדין הפלילי הבין לאומי בהאג שמאז הקמתו ב 2002 דן בכ 30 נאשמים - כולם מאפריקה ואחד מהבלקן - מכאן עולה שלא נעשו שום פשעי מלחמה בצ'צניה, חאלב, מוסול או בתורכיה נגד הכורדים, הסינים לא ביצעו שום "פשע מלחמה" בטיבט, צפון קוריאה ואיראן מקפידות על זכויות אדם וכו'.. זו ה"אבוקה המוסרית' ש"שוברים שתיקה" ושאר ארגוני זכויות מעדיפים על הבג"ץ הישראלי .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה