יום חמישי, 3 במרץ 2016

הגזמנו !- הBDS מטרד - לא איום !!

אולי רגע השפל במעמד ישראל בעולם היה ועידת דרבן, בדרום אפריקה, נגד גיזענות שההסתיימה שלשה ימים לפני פיגוע התאומים בניו יורק וכשנה אחרי פרוץ האינתיפדה השניה ופרשת מוחמד-א-דורה מאוקטובר 2000.. קשה לתאר את עוצמת השינאה נגד ישראל באותה וועידה שהאפילה וגימדה את כל שאר מצוקות העולם. קשה לא פחות לתאר את הנזק האסטרטגי שפרשת מוחמד-א-דורה גרמה לישראל וקשה לדמיין את הרצף והשילוב בין השתיים.

בכל קנה מידה פרשת שריפת משפחת דוואבשה בדומא ב 31/07/2015 חמורה לאין ערוך, מזוויעה ומחרידה מפרשת מוחמד-א-דורה. לו היינו בימי דרבן העליזים היו כרגע, אם סיום משפט רוצחי דומא היהודים, מתנהלות הפגנות ענק עם עשרות אלפים שונאי ישראל בכל הפגנה בפריז, לונדון, בריסל וברלין. למעשה קשה למצוא איזכור לפרשה המזוויעה בתקשורת הערבית והאירופית - התקשורת היחידה שעוד עוסקת בנושא היא הישראלית והפלשתינית ובצדק. אז, בספטמבר 2001, כשנה וחצי לאחר היציאה מלבנון היה החיזבאללה מושא להערצת הערבים וחסן נאסראללה מודל לחיקוי - אתמול הוכרז החיזבאללה ארגון טרור על ידי סעודיה ונסיכויות המיפרץ לאחר שמצרים כבר הגדירה אותו בעבר ככזה. הוא, חסן נאצראללה, מושא ללעג שנאה וקלס של כל קרקטוריסט ויוצר סוני בעולם - אז, ב 2001 הקרקע, הדשן, ההשקיה ומזג האוויר יכלו לצמח עץ עבות של שינאת ישראל ויער של BDS - היום כשהקרקע השתנתה והפכה למורעלת, אין דשן ואין השקיה ומזג האויר מלוח וקר ה BDS יכול לצמח, לכל היותר,  שיח דל עלים. אנחנו עוד מפחידים את עצמנו בתוכניות החיזבאללה ליפלוש לגליל ובמלאי הרקטות העצום שלו. כשהוא רועד מאימת הסונים הקמים לכלותו  אותו הדבר עם ארגון החרם BDS בהנהגת עומר ברגותי, תושב עכו.

באווירה של 2001 הארגון יכול היה להוות בעיה קיומית לישראל - באווירה של 2016 מספר המתעניינים בו הולך ודועך במהירות. עד כה הישגיו דלים ביותר - מספר קטן של אמנים עם יוקרה בין לאומית שסירבו להופיע כאן ושניבלעו במספר הגדול פי כמה של אלו שכן באים, גאים בכך, חלקם מדגישים שהם באים במפורש כדי לאתגר את ה BDS וקול המחרימים בקושי נישמע ומשפיע. אכן מפעלים כמו "סודה סטרים" נאלצו לעקור ממעלה אדומים לרהט אבל הניפגעים כלכלית היו בעיקר הפלשתינים. מבול, ממש צונאמי מדיני, של חוקים ניחקקו ברוב מדינות המערב ובכל החשובות שבהן האוסרות חרם על ישראל ומטילות סנקציות חמורות על מי שכן מחרים - ראו את פרשת מנכ"ל אוראנג' העולמית שמיהר, ב 05/06/2015 לבטא כל סוג של חרטה אפשרית על שאמר בקהיר, יומיים לפני כן, שלו יכל היה מפסיק לפעול בישראל. אני מעריך שהחרטה ותשלום הפיצויים לאוראנג' הישראלית נבעו בעיקר מאימת הסנקציות הכלכליות שחברתו יכלה לספוג בארה"ב לו דבק בעמדת החרם.  אירופה, שאנחנו מכנים אותה יחד עם ארה"ב "העולם" (שכולו, כמובן, נגדנו) - כבר לא המרכז הכלכלי של העולם אלא, בהפוך על הפוך, הבור הכלכלי שלו - מרכז הכובד, בצד ארה"ב ומשקלה היחודי בכלכלת העולם, נדד כבר מזמן לדרום מזרח אסיה  ויחסינו עם כלכלת העתיד - הודו (סין לפני משבר ענק שנובע מחוסר ילודה ) יותר ממצויינים.

אכן בחלק ממשקי היחוס שלנו באירופה וגם בצורה חלקית בארה"ב יש הבדלה בין שטחי מדינת ישראל של טרום 67 לשטחי "הכיבוש" כגירסתם ויש בירוקרטיה שמבדילה בין השטחים בסימון או במכס אך לא קוראת להחרמה. הבעיה מטרידה אך היא במהותה בעיה מדינית וממש לא בעיה כלכלית.  עיסקות היצוא שלנו גדלות כל הזמן, בעיקר בתחומי כלכלת העתיד - היי-טק, תקשורת ותעשיית המידע והייתה יכולה לצמוח עוד הרבה יותר לו ידענו להתגבר על ה"פלונטר" של מתווה הגז ולרוץ עם משק האנרגיה קדימה. אגב העיקוב במיתווה הגז עולה לנו במונים יותר מכל הנזק הפוטנציאלי של ה BDS.

כרגע עדיין יכול ה BDS, שנימצא תחת מצור חוקי מתהדק במקומות בהם הוא פועל ושאנחנו מכנים "העולם"  לגייס פעילים למיבצעי "התגרות" - שלטים בתחנות התחתית בלונדון או בפרלמנט הבריטי ו"לפוצץ" הרצאוטת של נציגים ישראלים אבל הוא כבר מזמן לא יכול לגייס הפגנה של 60,000 מפגינים נגד ישראל בפריז או בכל עיר מערבית אחרת כמו בתקופת מוחמד א-דורה. למעשה אפילו באירופה הקואליציה "האדומה-ירוקה" - שמאל ומוסלמים, שהובילו את שינאת ישראל, נימצאים במיגננה נוכח בעיית המהגרים המחריפה ומתעצמת, אובדן הביטחון הבסיסי בחלק ממרכזי הערים ועלייתו הדרמטית של הימין. תופעה של פעילים שפורצים למרכולים ומשליכים מהמדפים תוצרת ישראל פסקה לחלוטין כשהפעילים ניתבעו ונענשו על גרימת נזקים וחבלה ברכוש וכשהחקיקה נגד התופעה התהדקה.

למרות שהנתונים האחרונים מראים במפורש שיש עליה בתמיכה של ארה"ב בישראל בכל חתכי דעת הקהל בארה"ב עדיין יש ל BDS אחיזה חזקה במיכללות הליברליות של ארה"ב. יש חשש שבוגרי אותם מיכללות, שבדרך כלל מהווים נתח ניכבד מהנהגת העתיד של ארה"ב, יקחו איתם את הרדיקליות האנטי ישראלית למוסדות השילטון העתידיים בארה"ב.  אלא שבדיקה אחורה מגלה שילדי הפרחים של תחילת שנות ה 70 הפכו לפוליטיקאים ציניים, טכנוקרטים נוקשים ומנהלי תאגידים תאבי בצע . ג'ון קרי, מי שבעדותו בקונגרס ב 1971 הגדיר את מלחמת וויטנאם "הכלום הכי גדול בהיסטוריה" הפך לפוליטיקאי ציני, חלול וחסר אמינות. סמנתה פאורס, השגרירה באו"מ שכפעילה רדיקלית חברתית המליצה "להפציץ את ישראל ולגמור את הסיפור", הפכה לידידה של ישראל כשניקלע לדילמות האמת של העולם - אין סיבה להאמין שהעתיד יהיה שונה עם תומכי ה BDS. בקיצור הגזמנו - ה BDS הוא בקרב מאסף עם התפיסות הישנות שקדמו ל"אביב הערבי", הוא מייצג את האתמול שכבר לא רלבנטי, אפילו שחלקנו עדיין לא יודעים זאת, והוא לא איום אלא מיטרד דועך.

2 תגובות:

  1. פליוייד...

    ראשית, זה היה, ב-1961, כשבאו"ם, מדינות דנו באפרטהייד בדרום אפריקה, אחמד שוקיירי הידוע לשמצה (שעזר להיטלר במהלך מלחמת העולם השנייה, הצדיק את השואה ב-1946) החליט להמציא את השמצת האפרטהייד.

    שוקיירי ידוע לשמצה בתוכניות "שאיש מהם לא ישרוד" כשהודה בתכניתם לרצח עם לקראת מלחמת ששת הימים. חודשים לאחר השמצת האפרטהייד שלו, הוא התלונן על יותר מדי יהודים באו"ם, ואז בנובמבר 1962, הוא קידם שם קבוצה ניאו נאצית. בספרו ב-1969 הוא כתב שערביי פלסטין הריעו והתפללו עבור היטלר.

    מאז, זה (השמצה של אפרטהייד) הפך למינוח ברירת-מחדל עבור שונאים, (הדוגמה האחרונה הייתה עומר שאקיר, שהציג מצג שווא של עובדות והרחיב את הגדרת האפרטהייד כך שתתאים לתעמולה שלו שהוא היה מעורב בה שנים לפני הקריירה שלו ב-HRW), או הבורים או לאלה שיש להם מידע מוטעה. (שלא לדבר על המגוון הרחב של יחס מועדף לערבים על פני יהודים באקדמיה, בתי המשפט, העסקה, תנאי הכלא וכו').

    עם זאת, במשך עשרות שנים ף פליווד דחפה את ההשמצה ג' (מה שנקרא גנוסייד - כביכול) על פעולות נגד טרור על ידי הישראלים הטובים, בעוד שכוחות גזעניים-ערבים אנטי ישראלים משתמשים באזרחים שלהם כמגנים ומתקנים אנושיים באותה 'אסטרטגיית תינוקות מתים' בשטניות שלהם. שגרת ניצחון מעוותת: אם צה"ל יפגע במחבלים, כמה אזרחים ימותו וישראל תיראה רע. אם לא, אז הם יכולים להמשיך לכוון לישראלים. השיטות החלו תחת ערפאת בתחילת שנות ה-80.

    בעוד שערבים "פלסטינים" וחיזבאללה אינם הראשונים להשתמש במגנים אנושיים, הם בולטים בשימוש באנשים שלהם למטרה נוראה זו.

    ואז הגיע ה-7 באוקטובר 2023 שתוכנן זמן רב: טבח בצעירים, מכוון למשפחות שלמות, שרפתם בחיים, עריפת ראשים, אונס המוני. הכל תחת הנהגת חמאס (מתחתם, ה-יזית העממית והג'האד האסלאמי בפלסטין ועוד עזתים רגילים, וכמובן גם חברי אונר"א, כמו גם כמה "עיתונאים" ערבים, כולל של אל-ג'זירה) הארגון שמעולם לא חזר בו ממטרת רצח העם.

    אבל כשישראל, לקראת הפעלתה 'חרבות-ברזל', פינתה אזרחים כדי להציל את חייהם, התעוררו קריאות ה"טיהור" (לא משנה שערבים אתניים בישראל הם אותה מוצא אתני).

    אל-ג'זירה (שזכה לכינוי ג'יהאד-זירה כבר ב-2002) השופר הראשי של חמאס חיזק את שגרת-הדמים הישנה שלו של הצגת תמונות גרפיות כדי להסית את העולם הערבי, תוך שהוא מכיר היטב שיטות הטרור לשימוש בבתי חולים וכו'.

    ומשרד "הבריאות" העזתי של חמאס המשיך לפרסם "מספרים" בעוד עומר שרקיר הנ"ל היה מהראשונים שהעניקו אמינות למספרים הללו.

    משטר הג'יהאד העזתי רקח מקרה "רצח עם" בכך ששלח את דרום אפריקה לעשות את עבודתו המלוכלכת. אחרי שנים של לובי איסלאמיסטי שם ויחסים עם חמאס.
    בכך: טריוויאל מקרי רצח עם באמת.

    אז מה עכשיו?

    זה מה שקורה כשדוחפים את המעטפה רחוק מדי.

    השבמחק
  2. PALLY-WEID [Pallyweid]

    First, it was, 1961, as at the UN, nations discussed apartheid in South Africa, infamous Ahmad Shukeiri [Shukairy] (who helped Hitler during WW2, had justified the Holocaust in 1946) decided to come up with the apartheid slur.

    Shukeiri is infamous for the "non of them will survive" genocidal admitted plans ahead of the Six-Day war. Months after his apartheid-slur, he had complained of too many Jews in the UN, then in Nov 1962, he had promoted Neo Nazi group there. In his 1969 book he would write that Mandatory-Palestine Arabs cheered and prayed for Hitler.

    Since then, it (Apartheid slur) became a default terminology for haters, (recent example was Omar Shakir, who misrepresented facts and broaden apartheid definition to fit his propaganda he has been involved in years before his HRW career), or the ignorant or the misinformed. (Not to mention the wide range of preferential treatment for Arabs over Jews in academia, court cases, employment, prison conditions, etc.).

    Yet, for decades Pallywood had pushed the G slur (so called genocide) on anti terror operations by the good-guys Israelis while racist-Arab anti Israel forces use their civilians as human shields and facilities in that 'dead baby strategy' in their diabolical routine of twisted win win. If IDF hits at the terrorists, some civilians will die and Israel would look bad. If they don't, then they can continue targeting Israelis. The methods began under Arafat in the early 1980s.

    While "palestinian" Arabs and Hezbollah are by no mean the first to use human shields, they stand out in using their own people for that terrible goal.

    Then came the long planned Oct 7 2023, massacring youths, targeting entire families, burning them alive, decapitation, mass rape. All under the Hamas leadership (beneath them, PFLP and PIJ and other ordinary Gazans, and of course UNRWA guys too as well as some Arab "journalists," including al Jazeera's) which never had recanted its genocide goal.

    But when Israel, ahead of its ' Swords of Iron' operation, evacuated civilians to save their lives, the "cleansing" cries arose (never mind that ethnic Arabs in Israel are the same ethnicity).

    Al Jazeera (dubbed Jihad Zeera already in 2002) Hamas' chief mouthpiece has been reinforcing its old bloody routine of showing graphic images to incite the Arab world, while knowing fully well terror methods of using hospitals, etc.

    And the Hamas' Gaza "health" ministry has been keeping publishing "numbers" while the aforementioned Omar Shakir was one of the first to give credibility to those numbers.

    The Jihad regime, concocted a "genocide" case by sending South Africa to do their dirty job. After years of Islamist lobbying there and relations with Hamas.
    Thus, trivializing really genocide cases.

    So what now?

    It's what happen when pushing the envelope too far.

    השבמחק