יום שלישי, 25 במאי 2010

ג'ודו ישראלי

המשט שיוזמת תורכיה לעזה לשבירת ה"מצור" כביכול הוא בעיקרו תרגיל ציני בתיקשורת המונים תוך עיוות בסיסי של העובדות. כול מתאמן מתחיל בג'ודו יודע שהתרגיל המוצלח ביותר בג'ודו מיועד להמשיך ולמנף את הכוח של היריב נגדו. כך צריכה ישראל להגיב למשט לעזה.

גיא בכור כבר הציע באתר שלו לבצע משט נגדי שבו יפרשו כרזות המזכירות לעולם את טבח התורכים בארמנים, הטבח המתמשך הנוכחי בכורדים שבו נהרגו מאז 1980 יותר מ 25,000 כורדים, סביר להניח שכמה מהם הם ילדים, הפלישה לקפריסין ב 1976 וההפצצות המתמשכות בעיראק נגד מה שמכונה "מורדים" כורדים.

מה שאסור לישראל לעשות זה לשחק לידי הקואליציה של השמאל האירופי, האסלאם הרדיקלי ותומכי אחמדינג'אד ולפזר בכוח מה שנראה כמשט הומני של הבאת עזרה לעזה. אבל! ישראל יכולה בהחלט, בקצת יצירתיות, ליצור מצב שכמעט מכול זווית שהמשט התורכי יצולם על ידי התקשורת העולמית אי אפשר יהיה להימנע מצילום רקע של כרזה, נישאת על ספינה אזרחית, המזכירה את הילדים הכורדים והארמנים, את 200,000 המפונים הכורדים מאזורי המחלוקת בגבול עם עיראק ואיראן ואת הקשר המתהדק בין איראן לתורכיה. התקבצות התקשורת העולמית למופע הצפוי של חיילי צה"ל מונעים סיוע אזרחי מ"רעבי" עזה יכול להיות גם הזדמנות מצויינת לחשוף קצת מהזוועות שהתורכים חוללו ומחוללים כול הזמן ואת הצביעות התורכית. אפשר לעשות למשט תרגיל ג'ודו ישראלי.

ראה - המשט הנגדי של גיא בכור.

תגובה 1:

  1. סוף סוף חזרת לעדכן את הבלוג!

    כבר התחיל להמאס להכנס פעם ביום כדי לבדוק עם יש תוכן חדש :)

    השבמחק